torsdag 16 april 2009

Elin som familjekvinna!

Träffade Linn, Markus och Cindy i söndags. Jättetrevligt! Jag och Linn promenerade iväg med barn och hund. Vilken grej! Fan vilken respekt man får (jag körde Cindy) folk log åt en eller åt Cindy, men ändå, MARKBOR log åt en! Vid övergångsställena var man kung, folk stannade 5 meter innan man var framme. Smaskade på goda bakelser och Cindy fick Marie Kex som hon kastade runt sig. Var kul att träffa Linn och hennes familj, senast vi såg var Linns dotter bara en månad och nu är hon 10 mån =) När jag kom hem käkade jag och Emil pizza och snackade problemas. Gött att få höra en killes syn på vissa saker. Nu är jag tillbaks i Oslo. Regniga Oslo och Norrbaggarna hurrar över 15 grader som det är sagt ska bli i helgen, när det nästan är sommarväder hemma, snyft! Borde lägga mig innan Charlotte kommer för annars kommer jag aldrig i säng, då börjar analyseringstimmarna och det blev tillräckligt av dom igår. Imorgon väntar 1430-2230 passet, jeg gleder meg skickelig....ikke! Elin briljerar! Haaaaaaaa deeeeeee!

Promenix!


Inte var dag man får se mig med en barnvagn och hund!

Årets Babe/y är lätt Cindy! Så söt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar